Returul produselor
Dacă doriți să returnați sau să schimbați comanda pentru orice motiv, suntem aici pentru a vă ajuta! Puteți returna orice comandă, parțial sau integral, în termen de 14 de zile de la primirea comenzii dvs.
Pentru a iniția un retur sau un schimb, vă rugăm să accesați secțiunea „Inițiază un retur” din subsolul website-ului nostru și să completați câmpurile formularului conform specificațiilor.
Retur eligibil
Vă rugăm să notați următoarele condiții în care produsele vor fi acceptate la retur sau schimb:
- Articolele returnate trebuie să aibă etichetele intacte și să fie returnate în ambalajul original;
- Articolele returnate nu trebuie să aibă semne vizibile de uzură sau utilizare;
- În cazul produselor textile (lenjerii de pat, prosoape, fețe de masă, etc), vor fi refuzate retururile care conțin produse spălate manual sau automat;
- Articolele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însotite de accesoriile/cadourile cu care a fost livrate;
- În cazul în care curierul vă înmânează produsul sau produsele cu semne vizibile de deteriorare, vă rugăm sa le refuzați și să ne contactați la adresa de mail contact@vervo.ro sau la tel +40 771 279 473;
- În cazul în care ați observat după ce v-au fost înmanate produsele de curier că sunt deteriorate, vă rugăm să inițiați un retur și să specificați la secțiunea „Motiv retur” acest lucru în maxim 12 ore de la primirea coletului. Puteți de asemenea să luați legătura cu noi la tel +40 771 279 473 în maxim 12 ore de la primirea coletului.
Dacă una sau mai multe din condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, ne rezarvăm dreptul de a refuza returul solicitat de dvs.
Opțiuni retur
Aveți posibilitatea să optați pentru una din următoarele variante de retur:
- solicitare Cod Voucher cu aceeași contravaloare ca a produsului pe care l-ați returnat + contravaloarea transportului plătit inițial (dacă a fost achitat)
- schimb 1:1 cu un produs de aceeași valoare de pe vervo.ro
- rambursarea banilor la metoda de plată inițială.
Cât timp durează pentru a primi rambursarea banilor, produsul de înlocuire sau codul de voucher din magazin?
- În cazul în care optați pentru rambursarea banilor la metoda de plată inițială, aceștia vor fi virați în contul bancar specificat de dvs. la completarea formularului din secțiunea „Inițiază retur” în termen de maxim 14 zile lucrătoare din momentul în care intrăm în posesia produsului returnat de dvs.;
- În cazul în care optați pentru înlocuire produs 1:1, veți primi noul produs în termen de maxim 72 de ore din momentul în care intrăm în posesia produsului returnat de dvs. și cumulativ ne comunicați care este produsul echivalent în contravaloare pe care îl doriți la schimb.
- În cazul în care optați pentru cod cupon în contravaloare echivalentă cu cea a produsului pe care îl returnați, veți primi un email cu acest cod în momentul în care intrăm în posesia produsului returnat de dvs.
Ce taxe va trebui să plătească clientul pentru returul produsului?
Costul de transport al returului va fi acoperit integral de client în conformitate art.14 alin.2 din O.U.G.34/2014
În cazul în care optați pentru rambursarea banilor la metoda de plată inițială, va fi rambursată și valoarea transportului pe langă valoarea produsului în contul specificat de dvs. la completarea formularului din secțiunea „Inițiază retur”
În cazul în care optați pentru schimb 1:1 cu un alt produs (contravaloare echivalentă cu cea a produsului returnat), nu veți mai plăti un alt cost de transport pentru noua livrare, ci va fi acoperit de compania noastră.
În cazul în care optați pentru cod cupon în contravaloare echivalentă cu cea a produsului pe care îl returnați, acesta va fi transmis pe email și va conține și costul de transport achitat la prima livrare.
La ce adresă se vor returna produsele?
Toate retururile se vor face la urmatoarea adresă: Str. Ceair, Nr. 18.20, C3, Tunari, Ilfov
Gestionarea retururilor pierdute sau deteriorate
În cazul în care produsul/produsele returnate de dvs. ajung la noi deteriorate și nu ne-ați informat în prealabil la adresa de mail contact@vervo.ro, prin intermediul formularului „Inițiere retur” sau telefonic la nr de tel +40 771 279 473 în maxim 12 ore de la primirea coletului că l-ați primit în starea respectivă de deteriorare de la agentul firmei de curierat, motiv pentru care se va subîntelege că deteriorarea a fost produsă de dvs., produsul/produsele vor fi reținute la sediul nostru. În acest caz nu va avea loc o rambursare a plății inițiale, nu va fi acceptată opțiunea schimb 1:1 și nici solicitarea unui cod voucher, iar dvs. puteți transmite un curier la alegere pentru a ridica produsul/produsele pe costul dvs. sau puteți să le ridicați personal.
În cazul în care produsul returnat de dvs. este pierdut și puteți face dovada că a fost predat curierului(nr. AWB, etc), vom soluționa acest litigiu cu firma de curierat, iar dvs. puteti opta pentru una din cele 3 variante pentru retur (ramburs, schimb 1:1, cod voucher)